sobota, 1 sierpnia 2015





Widziałeś  Aniele

Aniele mój Ty widziałeś
Rozpacz i ból w mojej duszy.

Ty pamiętasz te chwile
Łzami i tęsknotą zalane.

Głaskałeś moją skroń
I serca mentalnym promieniem dotykałeś
Gdy konało smutkiem
I rozszarpującym westchnieniem.

Nie umiałam żyć.

A ty Aniele otuliłeś mnie skrzydłami miłości.

Wyciszyłeś czarnych myśli potok.

I dałeś nową nadzieję.

Pokazałeś mi świat
W barwach mi nieznanych
Różem i złotem obsypany
Zielenią lata i kwiatów tęczowymi kolorami
 W kształtach nienazwanych.

Obdarzyłeś moją duszę
Zapachami cudownych dni,

Słonecznych
W moim ogrodzie.

Napełniłeś spokojem moje serce
I ciało zmęczone troskami.
 oddaliłeś tło bólu,

Zł a
 I zakłamania,
Porzucenia, oskarżenia.

Pracy samego lucyfera.

Dałeś mi swoją ochronę.

Aniele mój
Brak mi słów podziękowań.

Ty wiesz,
 Że tylko odpłacić mogę
WIARĄ w Boga,

Wiarą  w  DOBRO I MIŁOŚĆ,

Najwyższą wartość na ziemi.

-ZOSTAŃ ZE MNĄ NA ZAWSZE STRÓŻU MÓJ-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz