czwartek, 6 sierpnia 2015



Nie  pytajcie

Nie pytajcie , czy jestem szczęśliwa
 pojęcie względne

Nie pytajcie , czy miłość otula mnie.

Nie wiem.
Zamknęły się drzwi i tylko ANIOŁ przez nie przejdzie.
Znalezione obrazy dla zapytania anioł miłości-obrazy
Nie mówcie, że opuściły was sny i szczęście.

A cóż to jest?
CHCENIE , POSIADANIE....
EGO nie  cierpi tak,

LECZ DUSZA cierpi,
 kiedy cierpi siostra, brat....

Kiedy pies na łańcuchu błaga o kroplę wody
 I tęskni za wolnością
 I ptaki. jak nasze myśli..
 tęsknią...

Za przyjaznym ciepłem domu.

Aniele     mój,
dlaczego świat tak okrutny jest...

Dlaczego?
 pozwala Bóg  na maltretowanie zwierząt, zabijanie nieludzko wręcz

 Porzucenie, znęcanie się  nad  bożym stworzeniem?

Nie odpowiadasz - cierpienie jest mną i częścią Ziemi.
Znalezione obrazy dla zapytania anioł miłości-obrazy
ZAWSZE proszę o jedno
Uratuj ANIELE HANIELU  te biedne istoty,
 bezdomne psy i koty,
 Uchroń  konie, krowy  , kozy. itp..
 Przed śmiercią okrutną.

. człowiek nienasycony
 
 Zbiera  swoje żniwo   EGO.
 STOP!!
N ie pytajcie mnie , czy  cierpienie jest moim domem....

Modlę  się za was - LUDZIE-
I za wszystkie  zwierzęta świata.

ANIELE HANIELU
  zanieś moją modlitwę do  BOGA.

DZIĘKUJĘ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz